UK - nov 2013

Jennifer för Harpers Bazaar (UK - nov 2013)


Sjukt fin bild.



Ny poster





Nya Catching Fire posters








Nya catching fire posters.



Mark Townsend om att klippa Jennifers hår



Yesterday, Jennifer showed up an hour before call time and as she opened the door she was like ‘Mark, I want to cut it all off.’ I was like ‘What? Are we allowed to do that?’ And she said ‘Of course, it’s my hair!’ — Mark Townsend on cutting Jennifer’s hair



Haha, finn ett fel;)





Citat

"It’s important for our generation to know how powerful even one voice can be."



filminspelning av Mockingjay

Jennifer på filminspelning av Mockingjay i Georgia (09.27.2013)





Skannar från Empire Magazine

Slutligen - våra skanningar från den digitala upplagan av Empire Magazine November 2013 numret.








Catching Fire soundtrack listan offentlig gjordes





Jen i ny film

idag kom nyheten på imdb att Jen ska spela i nya versionen av'East Of Eaden' av författaren John Steinbeck. Hon kommer inte att ha någon av huvudrollerna, men hon tog rollen för att hon får jobba med samma regisör som på Caching Fire.
 
 
 
Pi <3

Empire magazine

-Emma

New Katniss Everdeen bild från the Empire magazine cover!





Liam och Jen på middag

Liam Hemsworth och Jennifer hade middag på The Watershed restaurang i Atlanta den 22 september.





Hah








Hahah...
Ladda ner appen Troll me!, jag och mina kompisar skrattade länge...;)

Passar Jen som troll?




Nya "The Hunger Games: Catching Fire", Affischer






Jennifer anländer till Georgia

En bild när Jennifer anländer i Atlanta, Georgia för Mockingjay den 21 september 2013.
 
Tyvärt var det bara en bild som lades upp på jenniferlawrencedaily.com
 
-Emma

Nya bilder

En ny CF stillbild:
 
Och en BTS bild från inspelningen :) ;
Kram, 
 
 

Ang. designen, weii!

Jag ser att det är några som undrar om designen, vilken jag blir såå himla glad av!!! Jag är en ganska ny nybörjare på sånt, men jag har faktiskt gjort en design till www.mileyraycyrusblog.blogg.se och till den här bloggen! Jag är inte direkt något proffs, haha, men för er som undrade om jag kan göra en design åt, jag säger bara: JAVISST! Kommentera så ska jag göra mitt bästa!!!
 
Haha, roligaste Jen:
 
Kram på er:
 

Dagens bild






Catching Fire utomhus konstverk

Den första titten på den officiella Catching Fire utomhus konstverk som presenterar Jennifer som Katniss Everdeen.




Catching Fire Mockingjay brosch

Ny bild på Katniss på förpackningen för Catching Fire Mockingjay brosch.




Ny poster (från Spanien)

Åh vad jag längtar tills den kommer ut! :)
 
-Emma

Jennifer med ett fan

-Emma

Fler bilder från jennifers photoshoot

 
 
 
 
-Emma
 

Sethi Couture Chocolate Opaque Rose diamant örhängen

Jennifer bar ett par Sethi Couture Chocolate Opaque Rose diamant örhängen till Vanity Fair partyt efter Oscarsgalan.
Bar med: ELAHN Juveler Vintage Sapphire & vit Diamond Full Finger Ring.
 
 
 
 

Jen som Katniss

Ett set foto av Jennifer som Katniss Everdeen i arenan under Hawaiian filmningen tillbaks i mars 2013.
 
 
 

Tävling, vinn Hunger Games på dvd!

Hej!
Eftersom vi har fått en ny start med en ny blogg tänkte vi fira det med en tävling här! Just nu kan vi erbjuda er Hunger Games filmen med extreamaterial! Hur bra erbjudande är inte det? För att vinna detta fantastiska pris ska du länka detta inlägg med bilden och skriva med 50 ord varför just du ska vinna på din egna blogg, Facebook, Twitter, Instagram eller Tumblr för att locka fler till denna tävling, det spelar inte så stor roll vart man skriver :) Ju fler länkningar du gör desto större chans att vinna. Ju fler som är med, desto roligare! 
Vi betalar även för frakten så detta är helt gratis!
Vi hoppas att så många som möjligt deltar!
Tävlingen avslutas den  15 oktober!
 
 
 READY? SET! GO!

Ny fanbild!

Haha :D
 

Jennifer- Dior

Här är fler outtkes från dior photoshooten! Fast riktigt suddiga :s
 
 

Jen och Bradley

       
       
       

‘I’m sure we’ll work together again, but they’ll have to bring out a box set’ - Jennifer Lawrence


EmmaWatson.webblogg.se

Gillar du Emma Watson? Kika gärna in på vår andra blogg om den fina och duktiga skådespelerskan :)Tryck på bilden för att komma dit.

Emma här!

Jag heter Emma och kommer blogga här på jenlawrence.webblogg.se ett tag. Jag är 14 år gammal och är ett mycket stort Jennifer Lawrence fan, och ska försöka dela med mig lite av henne här på bloggen! Hoppas ni trivs med mina inlägg. kram Emma

dagens bild

 

HQ versioner av Vanity Fair Scans






American Hustle i Total Film

 Jennifers kommande film " American Hustle " är med i Total Film (okt 2013)







Miley Ray Cyrus Blog

 Om du gillar stjärnan Miley Cyrus kan jag tipsa dig om en super blogg om henne! Besök MileyRayCyrusBlog.blogg.se och läs allt om henne! :)
Tryck på bilden för att komma dit!

:)

 

Du gör mig galen

Du gör mig galen! - Silver Linings Playbook - är en amerikansk romantisk dramakomedi från 2012, regisserad och skriven av David O. Russell efter romanen med samma namn av Matthew Quick. Huvudrollerna spelas av Bradley Cooper och Jennifer Lawrence. Sverigepremiär hade den den 27 februari 2013. Den fick positiva och framgångsrika recensioner och nominerades till 8 stycken Oscars, bl.a. för bästa film .Jennifer fick Oscar för bästa kvinnliga huvudroll. 

Filmen handlar om Pat som är en före detta lärare som nyss har släppts ut från en psykiatrisk anstalt, där han suttit efter att ha försökt slå ihjäl sin frus älskare. Han flyttar hem till sina föräldrar och gör allt han kan för återförenas med sin motvilliga ex-fru. På vägen möter han den mystiska Tiffany, som har en hel del egna problem. // Bella

Jennifer spelar sjukt bra!!! SUPER BRA film, se den om du inte har gjort det, du kommer inte att ångra dig, lovar. :) // Bella
 
Här är några clip (spoiler):
 

Outtakes från The Wrap

Nya outtakes av Jennifer Lawrence photoshoot för The Wrap. // Bella
 
 
 
 
 
 

Lite fakta om Jennifer Lawrence

Hej! Välkommen till vår blogg, här är lite info om Jennifer Lawrence 😊
 
Jennifer Shrader Lawrence, är hennes fullständiga namn. Jennifer är född i Louisville, Kentucky den 15 agusti 1990 (23 år just nu)
Jennifers föräldrar är Karen och Gary Lawrence.
Vid 14-års åldern bestämde hon sig för att bli skådis, och lyckades väl med sin dröm. Hon blev nominead till Oscar, och var den näst yngsta skådespelerskan i kategorin bästa kvinnliga huvudroll.
Jennifer är mest känd för filmen Hungerspelen och Du gör mig galen. Hon är även ansiktet utåt för märket Dior.
 
 

Välkommen!

Välkommen till vår nya blogg om den fantastiska skådespelerskan Jennifer Lawrence!!!!
 

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


RSS 2.0